افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یا سیستم همکاری در فروش چیست؟ در این مقاله از سایت جت سئو انواع روش افیلیت مارکتینگ، مزایا و معایب آن را فرا بگیرید.
بازاریابی ویروسی (viral marketing) چیست؟ انواع بازاریابی ویروسی کدامند؟ در این مقاله از سایت جت سئو مزایا، معایب و استراتژیهای بازاریابی ویروسی را بخوانید.
بازاریابی محتوایی چیست؟ انواع و مزایای Content Marketing کدامند؟ در این مقاله از سایت جت سئو به بررسی ضرورت بازاریابی محتوایی و روشهای انجام آن میپردازیم.
کپی رایتینگ چیست؟ ویژگیها و مهارتهای یک کپی رایتر حرفهای کدامند؟ در این مقاله از سایت جت سئو اصول و تکنیکهای کپی رایتینگ copywriting را فرا میگیرید.
پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکردی (عملگرا) چیست؟ مزایا و کاربرد پرفورمنس مارکتینگ کدامند؟ در این مقاله از سایت جت سئو با بازاریابی عملگرا آشنا میشوید.
قیمتگذاری در گوگل ادز به روشهای مختلفی انجام میشود که هر کدام برای سایت خاصی مناسب است. در این مقاله از جت سئو با انواع روشهای قیمتگذاری در ادز آشنا میشوید.
نیچ مارکتینگ (niche marketing) یا بازاریابی گوشه ای برای بیزینسهایی که میخواهند با هزینه کم خود را معرفی کنند، مناسب است. جت سئو به توضیح نیچ مارکتینگ و مزایای آن پرداخته است.
افزونه های تبلیغات در گوگل ادز برای بهتر دیده شدن هستند. انواع مختلفی از Google Ads Extension وجود دارد که در این مقاله از جت سئو به بررسی مزایا و کاربرد آنها پرداخته ایم.
برای کسب بیشترین بهره از هر کاری باید با زمانه پیش رفت. اکنون نیز در زمانهای قرار گرفتیم که تقریباً میتوان گفت تمام مردم از ابزارهای اینترنتی مانند موبایل، لپتاپ و تبلت به صورت روزانه استفاده میکنند. خالی گذاشتن چنین محیطهای مهمی که مشتریانمان هر روز ساعاتی را در آن سپری میکنند، فضا را برای عرض اندام رقبا باز خواهد کرد. پس اگر نمیخواهید از رقیبانتان جا بمانید دیجیتال مارکتینگ را فراموش نکنید.
آموزش ثبت و ویرایش مکان در گوگل مپ (Google Map) به صورت تصویری از طریق گوشی و کامپیوتر به همراه مزایای ثبت مکان در نقشه گوگل را در مقاله جت سئو بخوانید.
گوگل برای رتبهبندی صفحات و نمایش نتایج جستجوها، فاکتورهای زیادی را در نظر میگیرد. یکی از موارد مهم در مشخص کردن صفحات مهم، پیج رنک است. در این مطلب بیشتر درباره این معیار و نحوه افزایش آن صحبت خواهیم کرد.
تگ تایتل و تاثیر تایتل در سئو برکسی پوشیده نیست و امروزه سئوکاران حرفهای به کمک کپی رایتینگ و خلاقیت سعی میکنند عنوان صفحه را مرتبط و جذاب انتخاب کنند. تگ title داخل تگ head قرار میگیرد. بسیار ضروری است که هر صفحه از وبسایت شما یک عنوان مفید، مختصر و دقیق داشته باشد.