مفاهیم سئو

structured data چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟
structured data چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟
Structured Data به درک گوگل از محتوای صفحه کمک می کند. از طرفی تاثیر Structured Data بر سئوی سایت را نمی توان نادیده گرفت. جت سئو، در این مقاله از Structured Data می گوید.
بودجه خزش یا crawl budget چیست و چگونه آن را افزایش دهیم؟
بودجه خزش یا crawl budget چیست و چگونه آن را افزایش دهیم؟
بودجه خزش یا crawl budget به زمانی که ربات های گوگل برای خزش و ایندکس کردن می پردازند گفته می شود. افزایش بودجه خزش، راهکارهایی دارد که در این مقاله از جت سئو گفته شده است.
جستجوی ارگانیک و تاثیر آن بر افزایش ترافیک سایت
جستجوی ارگانیک و تاثیر آن بر افزایش ترافیک سایت
جستجوی ارگانیک چیست و چگونه آن را افزایش دهیم؟ در این مطلب از جت سئو با انواع بازدید ارگانیک و روش های افزایش جستجوی ارگانیک و تفاوت آن با ترافیک پولی آشنا می شوید.
آموزش ثبت مکان در گوگل مپ به همراه ویرایش و حذف آن
آموزش ثبت مکان در گوگل مپ به همراه ویرایش و حذف آن
آموزش ثبت و ویرایش مکان در گوگل مپ (Google Map) به صورت تصویری از طریق گوشی و کامپیوتر به همراه مزایای ثبت مکان در نقشه گوگل را در مقاله جت سئو بخوانید.
آشنایی با 7 روش افزایش بازدید سایت 2021
آشنایی با 7 روش افزایش بازدید سایت 2021
راهنمای کامل راهکارهای بالا بردن بازدید سایت شامل سئو و تبلیغات و شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ و تولید و انتشار محتوای صوتی و ویدیویی و راهکارهای دیگر
آشنایی با ربات گوگل و نحوه عملکرد آن
آشنایی با ربات گوگل و نحوه عملکرد آن
ربات گوگل یا گوگل بات، خزنده یا کرولر گوگل است که وظیفه شناسایی صفحات وب و ایندکس کردن آنها را برعهده دارد. اطلاعات جامع در مورد ربات گوگل و وظایف آن را در جت سئو بخوانید.
خطای soft 404 چیست؟ چه تفاوتی با ارور 404 دارد و چگونه باید آن را برطرف کرد
خطای soft 404 چیست؟ چه تفاوتی با ارور 404 دارد و چگونه باید آن را برطرف کرد
خطای soft 404 با ارور 404 متفاوت است. در این مقاله از جت سئو به توضیح ویژگی صفحات دارایsoft 404 ، تفاوت خطای soft 404 با ارور 404 و نحوه رفع خطای soft 404 پرداخته ایم.
الگوریتم موبایل گدون گوگل چیست؟
الگوریتم موبایل گدون گوگل چیست؟
دلایل طراحی الگوریتم موبایل گدون توسط گوگل و تاثیر آن بر سئو سایت و شیوه سئو برای الگوریتم Mobilegeddon را در این مقاله از جت سئو مطالعه کنید.
سئو بیش از حد و اثرات منفی آن در سئوی سایت
سئو بیش از حد و اثرات منفی آن در سئوی سایت
اشتباهات متداول در بهینه سازی بیش از حد سایت مانند تکرار زیاد کلمات کلیدی و استفاده بیش از حد از تگ های هدینگ و سایر موارد را در این مقاله از جت سئو مطالعه کنید.
مقایسه ساب دامین با ساب فولدر و تاثیر آن بر سئو
مقایسه ساب دامین با ساب فولدر و تاثیر آن بر سئو
تفاوت ها و کاربردهای ساب دامنه (SubDomain) و ساب دایرکتوری (SubFolder) و بررسی تاثیر هر کدام بر بهینه سازی سایت را در این مقاله از جت سئو مطالعه کنید.
فضای بالای صفحه چیست و بهینه سازی آن چگونه است؟
فضای بالای صفحه چیست و بهینه سازی آن چگونه است؟
جهت آشنایی با مفهوم فضای بالای صفحه و چیدمان آن و بررسی مثال های کاربردی از ATF در سایت های فارسی و شیوه بهینه سازی ATF این مقاله از جت سئو را مطالعه کنید.
آشنایی با بهترین روش های افزایش بازدید محتوا
آشنایی با بهترین روش های افزایش بازدید محتوا
همه نکات مهم افزایش بازدید محتوا شامل انتخاب عنوان جذاب و مشخص کردن عبارات مهم در محتوا و سایر موارد را در این مقاله از جت سئو مطالعه کنید.

پربازدیدترین ها

پیج رنک گوگل (PR) چیست و چگونه آن را افزایش دهیم؟
گوگل برای رتبه‌بندی صفحات و نمایش نتایج جستجوها، فاکتورهای زیادی را در نظر می‌گیرد. یکی از موارد مهم در مشخص کردن صفحات مهم، پیج رنک است. در این مطلب بیشتر درباره این معیار و نحوه افزایش آن صحبت خواهیم کرد.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آشنایی با بازاریابی دیجیتال
برای کسب بیشترین بهره از هر کاری باید با زمانه پیش رفت. اکنون نیز در زمانه‌ای قرار گرفتیم که تقریباً می‌توان گفت تمام مردم از ابزارهای اینترنتی مانند موبایل، لپ‌تاپ و تبلت به صورت روزانه استفاده می‌کنند. خالی گذاشتن چنین محیط‌های مهمی که مشتریانمان هر روز ساعاتی را در آن سپری می‌کنند، فضا را برای عرض اندام رقبا باز خواهد کرد. پس اگر نمی‌خواهید از رقیبانتان جا بمانید دیجیتال مارکتینگ را فراموش نکنید.
سئو چیست؟ اهمیت و کاربرد SEO برای کسب و کارهای آنلاین
SEO به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجوست و تعاریف زیادی از آن وجود دارد که تقریبا محتوای اصلی آنها یکسان است. به مجموعه اقداماتی که برای حضور در نتایج برتر موتورهای جستجو و دریافت ترافیک ارگانیک انجام می‌دهید سئو گفته می‌شود.