مفاهیم سئو

گراف دانش گوگل چیست و چه کاربردی دارد
گراف دانش گوگل چیست و چه کاربردی دارد
در این مطلب از جت سئو، به تعریف گراف دانش، انواع knowledge graph، کاربرد و تفاوت آن با rich snippet آشنا می شوید.
فاکتورهای رتبه بندی گوگل (چک لیست سئو 2022)
فاکتورهای رتبه بندی گوگل (چک لیست سئو 2022)
در این مقاله از جت سئو، با به روزترین و مهم‌ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل به طور کامل آشنا می‌شوید. و یاد می‌گیرید چگونه با رعایت این فاکتورها سایت خود را سئو کنید و در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد.
جستجوی معنایی یا Semantic Search چیست و چرا اهمیت دارد
جستجوی معنایی یا Semantic Search چیست و چرا اهمیت دارد
در این مقاله از جت سئو، با مفهوم جستجوی معنایی یا Semantic Search و دلیل اهمیت آن در سئو، به طور کامل آشنا می شوید.
بخش Page Experience یا تجربه صفحه در سرچ کنسول
بخش Page Experience یا تجربه صفحه در سرچ کنسول
در این مقاله از جت سئو، هر آنچه که باید درباره ی گزارش Page experience سرچ کنسول و کاربرد های آن بدانید را به شما آموزش می‌دهیم.
Long Tail Keyword چیست و چرا باید از آنها استفاده کنیم
Long Tail Keyword چیست و چرا باید از آنها استفاده کنیم
در این مقاله از جت سئو، به تعریف کلمات کلیدی Long tail یا کلمات کلیدی دم بلند می‎‎‌پردازیم و با تاثیر استفاده از کلمات کلیدی طولانی در سئو به طور کامل، آشنا می‌شویم.
Core Web Vitals و معیارهای اندازه گیری آن
Core Web Vitals و معیارهای اندازه گیری آن
در این مطلب از جت سئو، به هر آنچه که درباره Core Web Vitals، معیارهای بهینه سازی و نحوه اندازه گیری کور وب ویتال باید بدانید، آشنا می شوید.
الگوریتم MUM گوگل چیست و چگونه نتایج جستجو را تغییر می‌دهد
الگوریتم MUM گوگل چیست و چگونه نتایج جستجو را تغییر می‌دهد
در این مطلب از جت سئو، با مفهوم الگوریتم مام گوگل یا Google MUM آشنا و در ادامه با تاثیر آن در سئو و آینده نتایج جستجو به طور کامل آشنا می‌شوید.
متا تگ رفرش یا Meta Refresh چیست و چه کاربردی دارد؟
متا تگ رفرش یا Meta Refresh چیست و چه کاربردی دارد؟
در این مطلب از جت سئو، با مفهوم متا تگ Refresh، کاربرد و اهمیت آن، و اینکه استفاده از متا تگ رفرش چه تاثیری بر سئو سایت شما دارد، آشنا می‌شوید.
تحلیل رقبا در سئو | چرا باید سئو سایت رقبای خود را آنالیز کنیم؟
تحلیل رقبا در سئو | چرا باید سئو سایت رقبای خود را آنالیز کنیم؟
تحلیل رقبا در سئو چگونه انجام می‌شود؟ تکنیک‌های آنالیز سئو رقبا کدامند؟ در این مقاله از سایت جت سئو به مراحل بررسی و آنالیز سئو رقبا می‌پردازیم.
ابزار KWFinder چیست؟ آموزش KWFinder به صورت تصویری
ابزار KWFinder چیست؟ آموزش KWFinder به صورت تصویری
در این مقاله ابتدا توضیح می دهیم که ابزار KWFinder چیست و چه کاربردهایی دارد. سپس آموزش KWFinder را به صورت تصویری و کامل ارائه می کنیم.
کیورد گپ (شکاف کلمه کلیدی) چیست؛ ابزارهای یافتن Keyword Gap
کیورد گپ (شکاف کلمه کلیدی) چیست؛ ابزارهای یافتن Keyword Gap
کیورد گپ Keyword Gapچیست؟ چگونه کیورد گپ‌ را پیدا کنیم؟‌ در این مقاله از سایت جت سئو به بررسی روش‌ها و ابزارهای یافتن شکاف کلمات کلیدی می‌پردازیم.
ایست واژه یا Stop Word چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟
ایست واژه یا Stop Word چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟
ایست واژه یا Stop Word چیست؟ در این مقاله از سایت جت سئو به بررسی کلمات ایست فارسی، نحوه برخورد گوگل با ایست واژه‌ها و تاثیر آن‌ها در سئو می‌پردازیم.

پربازدیدترین ها

الگوریتم پیج رنک گوگل چیست و تاثیر PageRank در سئو
گوگل برای رتبه‌بندی صفحات و نمایش نتایج جستجوها، فاکتورهای زیادی را در نظر می‌گیرد. یکی از موارد مهم در مشخص کردن صفحات مهم، پیج رنک است. در این مطلب بیشتر درباره این معیار و نحوه افزایش آن صحبت خواهیم کرد.
دیجیتال مارکتینگ چیست؛ بررسی تکنیک‌ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال
برای کسب بیشترین بهره از هر کاری باید با زمانه پیش رفت. اکنون نیز در زمانه‌ای قرار گرفتیم که تقریباً می‌توان گفت تمام مردم از ابزارهای اینترنتی مانند موبایل، لپ‌تاپ و تبلت به صورت روزانه استفاده می‌کنند. خالی گذاشتن چنین محیط‌های مهمی که مشتریانمان هر روز ساعاتی را در آن سپری می‌کنند، فضا را برای عرض اندام رقبا باز خواهد کرد. پس اگر نمی‌خواهید از رقیبانتان جا بمانید دیجیتال مارکتینگ را فراموش نکنید.
سئو چیست؟ همه چیز درباره SEO (بهینه سازی سایت)
SEO به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است و تعاریف زیادی از آن وجود دارد که تقریبا محتوای اصلی آنها یکسان است. به مجموعه اقداماتی که برای حضور در نتایج برتر موتورهای جستجو و دریافت ترافیک ارگانیک انجام می‌دهید سئو گفته می‌شود.