بررسی رتبه کلمه کلیدی در گوگل با ابزار حرفه ای جت سئو


یکی از سوالات مهم در سئو این است که چطور رتبه کلمات کلیدی وبسایتمان را در میان اولین نتایج گوگل ببینیم؟ چرا که بررسی رتبه کلمات کلیدی برای رسیدن به جایگاه بالاتر در میان نتایج  گوگل کمک زیادی به ما می‌کند. وقتی وبمستر یا کارشناس سئو هستید و یک یا چند سایت زیر دستتان است، چقدر دوست دارید هر روز رتبه کلمات کلیدی را بررسی کنید و ببینید به کجا رسیده‌اید؟ اما اگر تعداد کلمات کلیدی و سایت‌ها زیاد باشد تکلیف چیست؟

وبمسترها و کارشناسان سئو برای بررسی رتبه کلمه کلیدی در گوگل روش‌های مختلفی را آزمایش می‌کنند و سراغ ابزارهای سئو می‌روند. ساده‌ترین کار این است که از خود گوگل گزارش بگیرید، ولی این کار نه‌تنها خیلی زمان‌بر است، بلکه گوگل گزارش متوسط رتبه را به شما ارائه می‌کند و حتی اشاره‌ای به مکان خاص ندارد. کمی که دقت کنیم می‌بینیم مشکلاتی چون وقت‌گیر بودن دریافت گزارش‌های روزانه، دقیق نبودن برخی گزارش‌ها، سختی کار با ابزارهای خارجی و نیاز به یک ابزار قدرتمند ایرانی پیش پایمان قرار دارد. اما چاره کار چیست؟

همان‌طور که می‌دانید برای افزایش میزان موفقیت فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ راه‌های فراوانی وجود دارد، اما یکی از مفیدترین روش‌ها، مشاهده رتبه کلمه کلیدی در گوگل است. از آن جایی‌ که کلمات کلیدی بخشی اساسی در سئو هستند، بنابراین باید عملکرد آن‌ها را به دقت بررسی کنید و آنچه در نظارت دقیق بر کلمات کلیدی نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا می‌کند، به‌کار‌گیری ابزار مناسب است.

در این مطلب با اهمیت نظارت بر رتبه کلمات کلیدی در گوگل، مزایای بررسی کلمات کلیدی، ابزار ایرانی بررسی رتبه کلمات کلیدی جت سئو و ویژگی‌های ابزار خوب آشنا می‌شوید.

با استفاده از ابزار جت سئو، شما می توانید رتبه کلمات کلیدی سایت خود را در گوگل به صورت خودکار و روزانه بررسی کنید.

اهمیت بررسی رتبه کلمات کلیدی در سئو

طبیعی است که بخواهید هر روز بررسی کنید تا وضعیت رتبه کلیدواژه های سایت‌هایی را به‌دست آورید که مسئولیت مدیریت و سئوی آن‌ها با شماست. بدون‌شک وقتی رتبه‌های خوبی را به‌دست می‌آورید حس پیروزی و موفقیت به شما دست می‌دهد. اما فضای رقابتی برای گرفتن بهترین نتایج در موتورهای جستجو و به‌ویژه گوگل آنقدر داغ و شدید است که لحظه‌ای غافل شوید، ممکن است رتبه‌هایتان جابه‌جایی داشته باشند. ضمن اینکه براساس رتبه کلمه کلیدی در گوگل متوجه می‌شوید که کجا عملکرد خوبی داشتید و در جاهایی که اوضاع خوب نبوده چه اصلاحاتی باید انجام دهید. ولی مشکل از جایی شروع می‌شود که روی تعداد زیادی کلیدواژه و سایت کار کنید و بخواهید هر روز رتبه تک‌تک آن‌ها را زیر نظر داشته باشید. بی‌تردید زمان زیادی را باید برای این کار اختصاص دهید که باعث می‌شود از کارهای مهم دیگر بازبمانید.

بی‌شک همه می‌خواهند رتبه بالایی در گوگل داشته باشند. دیدن نام برند شما در رتبه یک کلمه کلیدی با رقابت بالا بهترین اتفاق برای کسب‌و‌کار شما است. اما برای کسب رتبه خوب در صفحه نتایج گوگل چه کارهایی باید انجام شود؟ برای بیشتر برندها آسان‌ترین راه صعود به رتبه اول، بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل و انجام تحقیقات عمیق روی کلیدواژه هاست، زیرا کلمات کلیدی در واقع قلب تپنده استراتژی سئو هستند. ایده‌آل‌ترین حالت این است که برای هر کلیدواژه مرتبط با کسب و کار خود در صفحه اول نتایج گوگل و جزو سه نتیجه بالای صفحه باشید. رسیدن به این جایگاه عالی است، اما حتی در صورت کسب رتبه برتر و قرار گرفتن میان نتایج اول باز هم مانیتورینگ کلمه کلیدی به شما کمک می‌کند تا بتوانید رتبه خود را حفظ کنید و دچار افت رتبه نشوید.

رتبه کلمه کلیدی در گوگل

بررسی رتبه کلمات کلیدی مزایای زیادی از جمله نظارت بر عملکرد سایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP)، تعیین تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) به منظور بهینه‌سازی رتبه‌بندی وب سایت و پیدا کردن افت رتبه و نوسانات برای به دست آوردن بینشی دقیق در مورد عملکرد کلمه کلیدی دارد. مانیتورینگ جایگاه کلیدواژه ها شامل نظارت بر کلمات کلیدی هدف و ردیابی موقعیت سایت شما در صفحه نتایج گوگل است. با نظارت بر کلیدواژه ها شما می‌توانید نقاط قابل بهبود را برای افزایش رتبه و در نتیجه افزایش بازدید وبسایت خود شناسایی کنید.

در واقع مانیتورینگ رتبه کیوردها بخش جدایی‌ناپذیر استراتژی کلمات کلیدی است و به شما نشان می‌دهد که کدام کلمات کلیدی بیشترین تأثیر را در افزایش بازدید محتوای سایت شما بر عهده دارند. بنابراین بعد از انتخاب کلمات کلیدی پرطرفدار، لازم است موقعیت آن‌ها را دائما کنترل کنید و برای بهبود رتبه خود با این کلمات کلیدی کار کنید. با مانیتورینگ کلیدواژه ها می‌توانید ببینید که هر کلمه کلیدی باعث چه تعداد کلیک و بازدید از سایت می‌شود (از طریق بررسی کلمات کلیدی سایت می‌توانید متوسط CTR خود را مشاهده کنید). همچنین با بررسی رتبه کلمات کلیدی شما متوجه می‌شوید که با گذشت زمان هر کلمه کلیدی چه میزان توانسته بر دیده شدن برند شما تأثیر بگذارد و در نتیجه تصمیمات بهتری را با توجه به رتبه سایت در صفحه نتایج گوگل اتخاذ می‌کنید.

مزایای مانیتورینگ جایگاه کلمات کلیدی

همان‌طور که در بخش قبل نیز گفته شد، مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدی اهمیت زیادی در دستیابی به رتبه‌های بالا در میان نتایج گوگل دارد و از کاهش و نوسانات رتبه شما پیشگیری می‌کند. در ادامه با مهم‌ترین مزیت‌های کنترل رتبه کلمات کلیدی آشنا می‌شوید.

تحلیل رقبای شما

موفقیت در هر کسب‌و‌کار مستلزم نظارت بر رقیبان است. ردیابی، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی نشان می‌دهد که رقبای شما در برابر کلمات کلیدی هدف شما چگونه عمل می‌کنند. بنابراین برای آگاهی از وضعیت وبسایت رقبا و از بین بردن کیورد گپ، مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدی به شما کمک زیادی می‌کند. ابزارهای رتبه کلمات کلیدی می‌توانند تمام داده‌های لازم برای تحلیل عملکرد رقبا را در اختیار شما قرار بدهند.

جمع‌آوری داده‌های ارزشمند

مانیتورینگ رتبه کلمه کلیدی با ابزار سئو مناسب باعث جمع‌آوری داده‌های ارزشمند می‌شود. شما می‌توانید داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری کنید و با تجزیه و تحلیل آن‌ها در یک‌جا، تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم

ابزارهای بررسی رتبه کلمات کلیدی اطلاعات بسیار خوبی در مورد کلمات کلیدی با میزان رقابت پایین به شما می‌دهند. شما می‌توانید با کار روی این کلمات کلیدی آن‌ها را به صفحه اول نتایج گوگل برسانید.

تدوین استراتژی محتوا و سئو

ردیابی رتبه کلمات کلیدی در گوگل همچنین باعث سنجش نتایج سئو شما می‌شود. با توجه به اینکه شما وقت و منابع خود را برای بهبود سئوی سایت سرمایه‌گذاری می‌کنید، مانیتورینگ کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا با ایجاد تغییرات مورد نیاز بتوانید استراتژی سئو و محتوای خود را اصلاح کنید.

هدف قرار دادن کلمات کلیدی مشابه

یکی دیگر از مزایای مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدی این است که می‌توانید کلمات مشابه با کلمات کلیدی هدف خود را شناسایی و با کمی تلاش و کار روی آن‌ها به نتایج خوبی برسید. با ردیابی رتبه کلمات کلیدی می‌توانید فرصت‌های از دست رفته در مورد جستجوهای مربوط به کلمات کلیدی مشابه را شناسایی کنید.

اطلاع از ترافیک وبسایت و دلایل افت آن

در طی سال‌های گذشته، تغییرات زیادی در نتایج جستجو ایجاد شده است و این تغییرات در جهت فراهم کردن بهترین تجربه‌ برای کاربران بوده‌اند. ردیابی جایگاه کلمات کلیدی باعث درک عملکرد وبسایت در طول زمان می‌شود. مانیتورینگ کلمه کلیدی همچنین سبب اطلاع از میزان ترافیک وبسایت و شناسایی عوامل مؤثر بر آن می‌‌شود. همچنین با آگاهی از افت رتبه وبسایت توسط ابزارهای ردیابی می‌توانید دلایل آن را بررسی و رفع کنید.

بررسی نتایج تغییرات و یافتن فرصت‌های جدید

با پیگیری مداوم مهم‌ترین کلمات کلیدی خود می‌توانید مجموعه‌ای از فرصت‌های کلمات کلیدی را بر اساس حجم جستجو، رقابت، قصد جستجو و رتبه‌بندی صفحات شناسایی کرده و آن‌ها را با توجه به میزان اهمیت اولویت‌بندی کنید. همچنین مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدی موجب آگاهی از تغییرات مثبت و منفی به‌روزرسانی‌های اخیر بر قابلیت مشاهده سایت می‌‌شود. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا در صورت مواجه شدن با کاهش بازدید سریعا بتوانید واکنش نشان دهید.

رتبه کلمات کلیدی در گوگل

ویژگی‌های یک ابزار بررسی رتبه کلمات کلیدی خوب

ابزارهای مختلفی برای نظارت بر جایگاه کلمات کلیدی موجود است. این ابزارها در مانیتورینگ دقیق رتبه‌بندی وبسایت برای کلمات کلیدی خاص به شما کمک می‌کنند. به کارگیری این ابزار باعث از بین رفتن پیچیدگی فرایند رتبه‌بندی کلمات کلیدی شده است. این ابزار همچنین باعث می‌شوند که بتوانید فعالیت‌های سئو خود و تأثیر آن‌ها بر رتبه‌بندی نتایج در طول زمان را بسنجید. در ادامه با تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های ابزار خوب برای مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدی آشنا می‌شوید.

پشتیبانی از مکان جستجو

یکی از ویژگی‌های مهم هر ابزار کنترل جایگاه کلمات کلیدی، توانایی انتخاب ردیابی کلمات کلیدی در سطح جهان، کشور، استان یا شهر است، این ویژگی باعث خدمات‌رسانی مناسب‌تر به کاربران داخلی و بین‌المللی می‌شود.

پشتیبانی از زبان‌های مختلف

یکی از دیگر خصوصیات بسیار مهم ابزار مناسب برای بررسی کلمات کلیدی، پشتیبانی آن از زبان‌های گوناگون است. هر چه ابزار مورد نظر تعداد زبان‌های بیشتری را پوشش دهد، تبدیل به ابزاری کارآمد‌تر و پرطرفدارتر می‌شود.

پشتیبانی از نسخه موبایل/ دسکتاپ

یکی دیگر از موارد مهم در سنجش ابزار ردیابی رتبه کلمات کلیدی بررسی این موضوع است که آیا این ابزار می‌تواند بین داده‌های موبایل و دسکتاپ تفاوت قائل شود؟ کلمات کلیدی دارای عملکردهای متفاوتی در دستگاه‌های مختلف هستند، زیرا مخاطبان متفاوتی دارند. بنابراین استفاده از ابزاری که امکان بررسی و مقایسه رتبه کلمات کلیدی در دسکتاپ و موبایل را فراهم کند، امری ضروری است.

مشخص کردن اسکیما در SERP

افزایش یا سقوط ناگهانی ترافیک ممکن است به دلیل به دست آوردن یا از دست دادن ویژگی SERP در کلمات کلیدی شما باشد، بنابراین نظارت دقیق بر آن‌ها واجب است. کلمات کلیدی که دارای ویژگی‌های SERP مانند فیچر اسنیپت، بسته‌های تصویر و گراف‌های دانش هستند، اهمیت خاصی دارند. در نتیجه توانایی ابزار در رتبه‌بندی فیچر اسنیپت یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای بالابردن بازدید سایت است.


بیشتر بخوانید: اسکیما چیست و انواع آن کدامند؟


استفاده از ابزار برای بررسی رتبه کلمات کلیدی

اولین مرحله در ردیابی رتبه کلمات کلیدی مشخص کردن کلمات کلیدی مهم و اصلی کسب‌وکار و برند شماست، به طور مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی هستید، واژه‌های مربوط به خرید و قیمت دسته‌بندی محصولات و همچنین کلمات مربوط به محصولات مهم را می‌توانید انتخاب کنید. اگر سایت شما خدماتی است بهتر است کلمات کلیدی مربوط به صفحات خدمات را انتخاب کنید. کلماتی را انتخاب کنید که برای شما سودآور هستند و هدف کسب‌وکار شما به آن گره خورده است.

بعد از مشخص کردن کلمات کلیدی هدف، مهم‌ترین کار استفاده از ابزاری مناسب برای بررسی این کلمات کلیدی است، زیرا استفاده از ابزارهای آنلاین رصد کلمه کلیدی یا نرم‌افزارهای ردیابی رتبه آسان‌ترین روش برای بررسی رتبه کلمات کلیدی محسوب می‌شوند. ابزارهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل و کنترل رتبه کلمات کلیدی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص و مزایا و معایبی هستند. در ادامه به معرفی بیشتر ابزار جت سئو برای چک رتبه کلمات کلیدی سایت می پردازیم.

استفاده از سرچ کنسول گوگل برای رصد رتبه کلمات کلیدی

همان‌طور که در مقاله ابزارهای سئو توضیح داده شده است سرچ کنسول یکی از مهم‌ترین ابزارهای سئو است. یکی از امکانات سرچ کنسول مشخص کردن رتبه میانگین کلمات کلیدی و صفحات است. سرچ کنسول رتبه تمام کلمات کلیدی یک صفحه را نشان می‌دهد، اما این عدد به دو دلیل دقیق نیست. اول این که عدد اعلام شده میانگین رتبه کلمه کلیدی در یک بازه زمانی را نشان می‌دهد و نه رتبه کنونی کلمه کلیدی در گوگل.

دوم این که اگر جستجوی یک کلمه پایین باشد، ممکن است سرچ کنسول اصلاً رتبه آن را نشان ندهد؛ حتی اگر این کلمه کلیدی برای شما مهم باشد. شکی نیست که سرچ کنسول مهم‌ترین یا حداقل یکی از مهم‌ترین ابزارهای سئو است، اما برای دیدن رتبه کلمه کلیدی در گوگل زیاد کارایی ندارد، اگرچه رتبه میانگین نیز داده مهمی محسوب می‌شود.
 

ابزار رتبه کلمات کلیدی جت سئو (Jet SEO)

جت سئو یک ابزار ایرانی سئو با قبلیت‌های فراوان است که شاید بتوان آن را بهترین ابزار سئو در ایران دانست. به جرأت می‌توان جت سئو را هم‌رده با ابزارهای بین‌المللی مانند SEMRush و MOZ و ahrefs و... دانست. جت سئو یک ابزار کامل سئو است که با استفاده از آن می‌توانید به ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، بررسی رتبه کلمات کلیدی، بررسی رقبا، بررسی فنی وبسایت و بررسی لینک‌های دسترسی داشته باشید.

مهم‌ترین برتری جت سئو بر ابزارهای بین‌المللی را می‌توان هزینه پایین‌تر و ایرانی بودن آن دانست. وقتی شما از یک ابزار ایرانی برای آنالیز سایت و تجزیه و تحلیل سئو سایت خود استفاده کنید، علاوه بر اینکه امکان استفاده از پشتیبانی به زبان فارسی برای شما فراهم است، خرید به مراتب ساده‌تر و کم‌هزینه‌تری نسبت به خرید از سایت‌های خارجی خواهید داشت، ضمن اینکه از همان امکانات نیز برخوردار خواهید شد.

از قابلیت‌های جت سئو برای مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  رابط کاربری ساده و زیبا
  •  تحلیل کامل سایت و ارائه پیشنهاد برای افزایش ترافیک آن
  • ارائه پیشنهاد برای بهبود رتبه گوگل
  • مقایسه رتبه سایت با رقبا
  • ارائه آمار دقیق
  • برخورداری از پشتیبانی فارسی
  • بهبود سئو با بررسی رتبه کلمات کلیدی

ابزار بررسی رتبه کلمات کلیدی جت سئو با دارا بودن تمام قابلیت‌های مهم ابزارهای خارجی، توانسته خودش را به عنوان یک ابزار قدرتمند اثبات کند. مهم‌ترین نقطه قوت آن را شاید بتوان بررسی دقیق رتبه کلمات کلیدی در ایران و سایر کشورها دانست. این ویژگی به ویژه در کشور ما اهمیت زیادی دارد زیرا توسط بسیاری از ابزارها تحت تحریم قرار داریم. در بخش بعد تمام قابلیت‌های این ابزار را به صورت دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

ابزار رتبه کلمات کلیدی جت سئو (Jet SEO)

این ابزار قدرتمند به صورت روزانه و خودکار رتبه کلمات کلیدی شما را بررسی کرده و نتایج آن را در اختیارتان می‌گذارد. براین اساس خیلی زود متوجه می‌شوید که در کدام کلمات کلیدی افت رتبه داشته‌اید. اما این تمام ماجرا نیست! نکته جذاب و فوق‌العاده استفاده از جت سئو این است که به شما می‌گوید صفحات مدنظر که با افت رتبه مواجه شده‌اند، چه مشکلاتی دارند و چه کار کنید تا بتوانید دوباره رتبه آن‌ها را به حالت قبل برگردانید.

برای انجام این کار کافیست عضو جت سئو شوید و سایتتان را تحلیل کنید تا علاوه بر دریافت گزارش روزانه رتبه کلمات کلیدی، بتوانید گزارش جامعی از بخش‌های دیگر نیز دریافت کنید.


همچنین بخوانید: سئو چیست


امکانات رتبه کلمه کلیدی جت سئو

ابزار بررسی رتبه کلمات کلیدی جت سئو به صورت روزانه و خودکار رتبه کلمات کلیدی شما را بررسی کرده و نتایج آن را در اختیارتان می‌گذارد. براین اساس خیلی زود متوجه می‌شوید که در کدام کلمات کلیدی افت رتبه داشته‌اید. همچنین این ابزار میزان تغییرات رتبه نسبت به روز قبل، ماه گذشته، 3 ماه گذشته، 6 ماه گذشته و یک سال گذشته را به صورت نمودار نمایش می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید تأثیر اقداماتی که جهت بهبود سئو انجام داده‌اید را به راحتی بسنجید. اما این تمام ماجرا نیست!
از قابلیت‌های مهم این ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت دسته‌بندی کلمات کلیدی

با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط وبسایت خود را دسته‌بندی کنید به طور مثال کلمات کلیدی مربوط به محصولات مختلف در یک فروشگاه اینترنتی را می‌توان در دسته‌های جداگانه قرار داد. همچنین می‌توانید ترتیب نمایش کلمات کلیدی را به دلخواه تغییر دهید.

گزارش اخطار همنوع‌خواری و صفحات مشابه

در بخش رتبه کلمات کلیدی جت سئو، صفحه فرود هر کلمه کلیدی نشان داده می‌‌شود. در جایی که برای یک کلمه کلیدی دو یا چند صفحه فرود وجود دارد و در واقع همنوع‌خواری اتفاق می‌افتد، جت سئو به شما اخطار می‌دهد. جت سئو صفحات دارای همنوع‌خواری را تشخیص داده و شیوه رفع آن را نیز به شما آموزش می‌دهد.

دریافت خروجی اکسل از اطلاعات

تقریباً در همه بخش‌های جت سئو قابلیت دریافت فایل اکسل از گزارش‌ها وجود دارد، بخش رتبه کلمات کلیدی نیز دارای این قابلیت هست و تمام اطلاعات این ابزار، در فایل اکسل خروجی نیز وجود خواهند داشت.

رتبه کلمات کلیدی جت سئو

امکان مقایسه رتبه کلمات کلیدی در بازه‌های زمانی مختلف

قابلیت مقایسه رتبه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف اهمیت زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که نتیجه بهینه‌سازی‌های انجام شده را ارزیابی کنید. جت سئو این امکان را همراه با تغییرات رتبه و نمودار رتبه در بازه‌های زمانی یک روزه تا یک ساله در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارائه پیشنهاد برای بهبود رتبه گوگل

این ابزار علاوه بر گزارش رتبه کلمات، صفحه فرود آن‌ها را نیز بررسی کرده و پیشنهادهایی را برای بهبود سئوی آن‌ها به شما ارائه می‌دهد. برای این کار کافی است بر روی آیکون ذره‌بین در کنار لینک صفحه فرود کلیک کرده و وارد صفحه تحلیل سئو شوید. امتیازی که ابزار تحلیل سئوی جت سئو به صفحات فرود می‌دهد نیز در ستون امتیاز قابل مشاهده است.

مقایسه رتبه سایت با رقبا

ر بخش دیده‌بان رقبای جت سئو شما می‌توانید کلمات مشترک با رقبای را مشاهده کنید و رتبه خودتان را با آن‌ها مقایسه کنید. برای این کار وارد بخش دیده‌بان رقبا شوید و در ردیف مربوط به رقیب مورد نظر خود، بر روی گزینه کلمات مشترک کلیک کنید. در این صفحه کلمات کلیدی مشترک با رقبا و رتبه آن در گوگل را مشاهده خواهید کرد.

امکان بررسی جداگانه رتبه کلمات کلیدی در موبایل و دسکتاپ

هنگام افزودن کلمه کلیدی به بخش بررسی رتبه کلمات کلیدی، می‌توانید انتخاب کنید که رتبه در موبایل بررسی شود یا در دسکتاپ.

امکان بررسی رتبه کلمات کلیدی در کشورها و شهرهای مختلف

هنگام افزودن کلمات کلیدی می‌توانید انتخاب کنید که رتبه در کدام کشور و کدام شهر مورد بررسی قرار گیرد.

جمع‌بندی

به طور خلاصه مانیتورینگ جایگاه کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند که هرگونه تغییری را به سرعت متوجه شوید. با توجه به رقابت زیاد در موتور جستجوی گوگل، ردیابی رتبه کلمات کلیدی در گوگل بخشی جدایی ناپذیر از روند تجزیه و تحلیل شما است. مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدی به شما نتیجه اقدامات سئو را نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا به جایگاه مورد نظر خود برسید و مشتریان جدیدی را جذب کنید.

ابزار ایرانی تحلیل سئو سایت جت سئو، با دارا بودن مزایایی چون پشتیبانی از زبان فارسی، تیم پشتیبانی دائمی، قیمت مناسب و ویژگی‌های مفید فراوان، می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب‌وکارهای داخلی باشد. علاوه بر این شما می‌توانید در کنار رصد رتبه کلمات کلیدی از ابزارهای سئوی دیگر جت سئو، مانند بررسی رتبه سایت، نیز در جهت بهینه‌سازی وبسایت خود استفاده کنید.

جت سئو با بررسی دقیق ویژگی‌های پیشرفته و مفید ابزارهای خارجی بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل، تلاش کرده است تا این قابلیت‌ها را برای کاربران ایرانی ایجاد کنید و حتی امکاناتی را ارائه دهد که در این ابزارها مشاهده نمی‌شوند. بنابراین شما می‌توانید با هزینه ای به مراتب کمتر به تمام قابلیت‌های ابزارهای خارجی دسترسی پیدا کنید. همچنین شما می توانید با نصب افزونه سئو کروم جت سئو تحلیل هر صفحه وب را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید.

با عضویت در جت سئو گزارش سایت خود را 7 روز رایگان ببینید

بیشتر بخوانید

این ابزار باید قابلیت بررسی رتبه ها از ایران و نمایش تاریخچه رتبه ها را داشته باشد. داشتن قیمت مناسب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. جت سئو ابزاری ایرانی است که تمام این ویژگی ها را دارد.

اگر جستجوی یک کلمه پایین باشد، ممکن است سرچ کنسول اصلاً رتبه آن را نشان ندهد؛ حتی اگر این کلمه کلیدی برای شما مهم باشد. شکی نیست که سرچ کنسول مهم‌ترین یا حداقل یکی از مهم‌ترین ابزارهای سئو است، اما برای دیدن رتبه کلمه کلیدی در گوگل زیاد کارایی ندارد، اگرچه رتبه میانگین نیز داده مهمی محسوب می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید